SENGSARA SAKIT BATU KARANG ANDA BAKAL BERAKHIR DI SINI INSYAALLAH.

 

Anda kini sedang sengsara menanggung derita akibat sakit BATU KARANG? 

Waktu kencing adalah saat yang paling azab untuk ditanggung? 

Kencing pula kadang-kadang keluar dan kadang-kadang tidak? 

Kalau keluar kencing pun disusuli dengan darah yang memeritkan?




   Sekarang anda tak perlu risau lagi tentang masalah-masalah itu semua! kami ada jawapannya dan memang kepakaran kami dalam perkara ini untuk membantu orang ramai diluar sana selesaikan penyakit BATU KARANG ini. 
SEBELUM TU...  
 TAHNIAH !!! 

Diucapkan kepada anda kerana sudah berada pada website yang tepat untuk dapatkan solusi bagaimana mencari jalan keluar dengan kadar segera yang boleh dari 'neraka dunia' yang anda sedang tanggung kini akibat sakit BATU KARANG.

 








Disclaimer gambar: Testimoni diatas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.
 Antara Pelanggan2 kami Yang Dah Berjaya Dibantu.

Berbekalkan kepakaran dan pengalaman yang kami ada dalam membantu sekian ramai pesakit BATU KARANG , maka anda sudah boleh menarik nafas lega selepas ini InsyaAllah... kerana harapan untuk hidup sihat seperti sebelum ini akan bersinar kembali, sekaligus anda boleh 'noktahkan' derita yang dialami kini dengan hanya mengambil masa seawal 3 hari sahaja... tanpa perlu bersusah payah untuk lakukan pembedahan yang sudah tentu akan menelan belanja ribuan ringgit serta sakit yang tidak tertanggung.


Kini diperkenalkan produk HOMEOPATHY yang kami formulasikan sendiri untuk :


1- Hancurkan ketulan-ketulan BATU KARANG sama ada ianya kecil ataupun besar.
2- Bertindak menolak keluar BATU KARANG yang telah hancur tadi.
3- Memperbaiki serta membaikpulih semula sistem ginjal supaya masalah BATU KARANG tidak berulang lagi selepas itu.


DIPERKENALKAN...

UBAT BATU KARANG Homeopathy yang telah terbukti berjasa besar dalam membantu pesakit-pesakit ini yang mana ianya sudah berada dan diperkenalkan di pasaran Malaysia sejak hampir 90 tahun yang lalu (Sila google sejarah kemasukan Homeopathy ke Malaya - 1929). Saya sendiri pun menggunakannya kepada pesakit batu karang setiap kali mereka datang berjumpa di Pusat Rawatan saya. Hasilnya setakat ini Alhamdulillah.... amat menakjubkan sekali !

 

Tiga Botol Ini Sahaja Yang Diperlukan Untuk Selesaikan Batu Karang Secara Total.

Tapi Haji.. Saya ni mengalami masalah batu hempedu, bolehkah ubat ini dapat membantu sama untuk selesaikan masalah saya ini?
Anda jangan risau ! 3 botol ubat yang kami formulasikan ini sudah cukup untuk 'cover' semua masalah penyakit batu karang di 4 tempat yang berlainan iaitu : 

1- Batu karang dalam buah pinggang.
2- Batu karang dalam uretar ( Saluran antara buah pinggang dan pundi kencing ).
3- Batu karang dalam pundi kencing.
4- Batu karang dalam hempedu ( Batu Hempedu ).

 SIAPA KAMI ?

PENGASAS UBAT PEMECAH BATU KARANG

Dr(H) Haji Mohd Zawawi Bin Yazid Al-Hafiz adalah seorang pengamal perubatan Homeopathy bertauliah yang berdaftar dengan Majlis Perubatan Homeopathy Malaysia (MPHM) yang mana ianya sebuah badan pengamal diiktiraf oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Mempunyai pusat rawatan Homeopathy sendiri yang terletak di Kampung Jabi, Besut Terengganu.

BilikKonsultasi

Hj Zawawi Homeopathic Centre.

Jom kita tengok lagi apa kata pelanggan-pelanggan kami yang dah berjaya dibantu.. bukan setakat kesihatan mereka malah wang ringgit juga terselamat dari habis melayang begitu saja dengan jumlah yang bukan sedikit...





  Disclaimer gambar: Testimoni diatas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar.

 Lagi Antara Testimoni Pengguna Produk Kami Yang Amat Berpuashati.

 

Ok Tuan Haji... saya dah kenal tuan haji dan merasa yakin utk dapatkan ubat BATU KARANG ini.

  Cuma saya nak tahu berapa kos dan bagaimana cara untuk dapatkannya Tuan Haji? 

 

 HARGA ASAL : RM 290.00 

SEKARANG : RM230.00 SAHAJA!!


Kepada anda yang ingin dapatkannya segera boleh datang terus ke pusat rawatan kami di :

Hj Zawawi Homeopathic Centre
PT 4994, Taman Harmoni, Jabi 22020 Jerteh,
Besut Terengganu.

+60123852452

ATAU

Boleh juga memesannya secara online dengan memasukkan duit sebanyak RM190.00 ke nombor akaun yang tertera dibawah :

    MAYBANK
    Hj Zawawi Legacy Sdn Bhd
    564221642265
    Email : zawawiyazid@yahoo.com
    No. Tel : +60123852452


Setelah bank in sila SMS/WHATSAPP resit bayaran ke no : +60123852452 beserta bagi nama dan alamat lengkap untuk penghantaran segera.

JAMINAN DARI KAMI:
Duit anda akan dipulangkan 100% jika didapati tiada apa-apa kesan setelah mengambil sepenuhnya ubatan yang dibekalkan.

TAPI, ANDA HARUS INGAT.. HARGA SEKARANG BUKAN BERTAHAN UNTUK SELAMANYA KERANA IANYA AKAN KEMBALI PADA HARGA ASAL BILA-BILA MASA SAHAJA JIKA DIFIKIRKAN PERLU.


Ok haji, jap lagi saya akan lakukan transfer ke nombor akaun yang haji bagi tu, sebelum tu saya nak tahu sikit la serta nak tanya beberapa soalan utk haji jawab, boleh ya? 

1- Soalan : Ubat ni ada kesan sampingan tak ?
    Jawapan : Anda tak perlu risau sedikit pun tentang itu kerana ianya diperbuat dari bahan semulajadi yang bebas dari bahan kimia, dadah, racun dan sebagainya.

Ubat Homeopathy tiada kesan sampingan.
2- Soalan : Boleh tak saya ambil ubat ni bersama ubat hospital yang doktor bekalkan kepada saya sebelum ni? 
   Jawapan : Boleh, tak menjadi masalah cuma kena jarakkan sejam la dengan ubat ni ( ambil yang mana dahulu yang mana kemuadian pun tak menjadi masalah).
3- Soalan : Macam mana kita nak tahu batu karang tu dah keluar? 
   Jawapan : Tandanya ialah apabila kita dah rasa cukup selesa tak sakit lagi seperti sebelum ini nak duduk sakit, berdiri sakit, berjalan lagi sakit.. (nak confirm lagi selepas tu boleh pergi scan lagi sekali). 


SEKIAN TERIMA KASIH,
HJ ZAWAWI HOMEOPATHIC CENTRE
+60123852452




Disclaimer : Apa yang kami nyatakan di blog ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan mengikuti arahan yang tertulis pada produk untuk keberkesanan yang diharapkan.